viernes, 25 de abril de 2008

La plaça del diamant (3)


Divendres 3 de març de 2007 14:00

Des de que la Luisa s’ha llegit aquell llibre, el de la plaça dels diamant, que no sap dir una frase sense dir el títol d’ aquest llibre, que si trobarà un plànol, que si es farà rica, que si no em donarà res...

N’estic farta!

Avui li he dit, junt amb la Ivet que tot això es una bestiesa. Ella, ens ha dit que tenia un plànol i que aquesta nit se n’aniria a la plaça que hi ha al costat de l’escola a cava i així trobarà el diamant, a mes a mes es a dit que ena el passaria per la cara perquè així ens morirem d’enveja. Jo me aguantat però la Ivet s’ha posat com una moto i ara jo també he d’anar cap a la plaça, amb la Ivet, i li farem una broma a la Luisa.

Divendres 3 de març de 2007 22:00

Tot ha sortit com la seda. Em amagat un diamant de plàstic de la meva diadema i la Luisa, quan la trobat, a fet cara de victòria i ha començat a fer saltirons. Em passat molt fred però a valgut la pera seguir-la fins al banc on li han dit que el diamant era de plàstic. Primer s’ha posat blanca, desprès groga i quan ens a vist vermella. Ha posat una cara digne d’una foto.

pucca